internet advertise type

روش های نوین تبلیغات اینترنتی همزمان با پیشرفت فن آوری های وب در دهه ١٩٩۰، به عنوان معادل تبلیغات مجازی با روش های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات روزنامه ها، بیلبوردها و غیره ظاهر شد.

در سال ٢۰١٩ به بعد، بازاریابان انتظار دارند که شرکت ها در مقایسه با تبلیغات سنتی، پول بیشتری را برای تبلیغات دیجیتالی و اجرای روش های نوین تبلیغات اینترنتی خرج کنند.

به دلیل اهمیت روش های تبلیغات اینترنتی لازم است بدانیم که رایج ترین انواع آن شامل چه مواردی می شود.

اینترنت، فرصت های گسترده ای را برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه ارائه می دهد، بنابراین همراه ما باشید تا برخی از مهمترین انواع روش های تبلیغات اینترنتی را در بازار مرور کنیم.

١-بازاریابی از طریق موتورهای جستجوگر

نوار جستجوگر در یک موتور جستجوگر، نقطه شروع سفر کاربران وبسایت ها است. با وارد کردن یک کلمه کلیدی، مردم به طور عمده روی نتایج صفحه اول تمرکز می کنند.

بازاریابی موتور جستجو به معنای همه چیز در مورد رتبه گرفتن صفحات وب سایت به بالاترین جایگاه (صفحه نتایج موتور جستجو) است.

چه به صورت طبیعی و چه با صرف هزینه. این روش، یکی از روش های تبلیغات اینترنتی برای دیده شدن نزد مخاطبان بیشتر است. Google Ads، نتایج پردازش شده را براساس رتبه آگهی، نمایش می دهد.

٢-بازاریابی ایمیلی

این نوع تبلیغات اینترنتی یکی از قدیمی ترین روش تبلیغات در اینترنت است. بازاریابی از طریق ایمیل، کمترین مزاحمت تبلیغاتی را برای کاربران ایجاد می کند.

مشترکین با کمال میل می توانند از روزنامه ها و تبلیغات در ایمیل استفاده کنند. به علاوه آنها می توانند در هر زمان که تمایل داشتند، تبلیغات را نخوانند یا حذف کنند.

٣- روش های تبلیغات اینترنتی در رسانه های اجتماعی

روش های تبلیغات اینترنتی در رسانه های اجتماعی به معنای تبلیغات در بسترهایی مانند Facebook ، Instagram، Twitter، Pinterest برای B٢C و LinkedIn برای B٢B است.

شرکت ها، اخبار و تبلیغات خود را از طریق رسانه های اجتماعی از دو طریق متناسب با مخاطبان هدف تهیه می کنند: بازدید طبیعی و بازدید از طریق پرداخت هزینه ها در تبلیغات آنلاین.

۴- تبلیغات نمایشی

روش های تبلیغات اینترنتی، مبتنی بر تبلیغات نمایشی، به دلیل ماهیت ناخواسته تبلیغات، تبلیغات بنری، تصاویر پس زمینه، پاپ آپ، فلش و تبلیغات ویدیویی با نرم افزار، معمولاً تعداد زیادی از کاربران وبسایت ها را خسته و کلافه می کنند.

از اواسط دهه ١٩٩۰، تبلیغات نمایشی به رسانه های آزار دهنده معرفی شدند؛ مگر در مواردی که تبلیغات بسیار مربوط به نیاز و حوزه ای خاص برای کاربران باشند. تبلیغات نمایشی تا حد زیادی نادیده گرفته می شوند

صاحبان وب سایت هایی که ترافیک گسترده ای به سایت خود دارند ترجیح می دهند از روش های تبلیغات اینترنتی به این صورت استفاده کنند

برخی از فضای خود را با Google AdSense به فروش می رسانند، در حالی که تبلیغ کنندگان آن را با Google Ads خریداری می کنند. Google تبلیغات مربوطه را بر اساس دو رویکرد قیمت گذاری نشان می دهد: CPC (هزینه برای هر کلیک) و CPM (هزینه در هر هزار بازدید)؛ و به شرکت ها اجازه می دهد تا تبلیغات خود را مجدداً انجام دهند.

۵-تبلیغات بومی

روش های تبلیغات اینترنتی مبتنی بر تبلیغاتی محلی و بومی، یک جایگزین غیر محرک برای تبلیغات نمایشی است.

شرکت ها برای قرار دادن مطالب تبلیغاتی خود، به سایت های معروف دیگری، هزینه هایی را پرداخت می کنند. این تبلیغات عموما به طور سرگرم کننده و گاه به گاه به نمایش در می آیند.

۶-تبلیغات ویدیویی

یکی از محبوبترین و مؤثرترین روش های تبلیغات اینترنتی، تبلیغات ویدیویی است. تبلیغات در قالب ویدیو قابل انتشار و به اشتراک گذاری در سرویس هایی مانند YouTube ، آپارات، نماشا، تماشا و … هستند.

این نوع تبلیغات، گران قیمت بوده اما همچنین اثربخش است، زیرا فیلم های با کیفیت بالا به احتمال زیاد به صورت ویروسی در میان کاربران مختلف به اشتراک گذاشته می شوند.

سفارش هایی که بر اساس تهیه و تولید تبلیغات ویدیویی برای کسب و کارهای آنلاین است، بر اساس حوزه فعالیت و اهداف آن شغل تدوین می شوند. ویدیو همیشه بهترین روش تبلیغات در اینترنت بوده و هست.

٧-تبلیغات موبایلی

تبلیغات اینترنتی در تلفن های هوشمند و تبلت ها ظاهر می شود. شرکت ها می توانند پس از انتخاب کاربر یا نمایش تبلیغات در مرورگر، بهینه شده برای دستگاه های تلفن همراه، با پیامک، تبلیغ کنند.

به طور مثال، اگر یک فروشگاه کفش را اداره می کنید، تبلیغات تلفن همراه به ویژه در تبلیغات برای مخاطبان محلی با پیشنهادات فروش فصلی یا فروش با تخفیف، بسیار مناسب است.

می توانید در هر زمان که تمایل داشتید، کمپین های پیامکی ایجاد کنید، و میزان بازدهی روش های نوین تبلیغات اینترنتی بر اساس پیام ها را حتی تا حدود ٩٨% افزایش دهید.


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *